top of page

ინფორმაცია დადებითად შეფასებული კვლევების შესახებ

ინფორმაცია ააიპ-საქართველოს საპატრიარქოს ურბნისისა და რუისის ეპარქიის ქარელის წმ. გიორგი მთაწმინდელის სახელობის გიმნაზიის მასწავლებლების მიერ წარმოებული დადებითად შეფასებული კვლევებისა და მათი შედეგების შესახებ.

კვლევის სათაური: მოტივაციის პრობლემები ქარელის წმინდა გიორგი მთაწმინდელის სახელობის გიმნაზიის მე-11 კლასში

ავტორი: ა(ა)იპ ურბნისისა და რუისის ეპარქიის ქარელის წმინდა გიორგი მთაწმინდელის სახელობის გინაზიის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი თეონა ბაქრაძე

თანაავტორი: ამავე კლასის დამრიგებელი და ბიოლოგიის მასწავლებელი ნინო კარელიძე

ლინკი:

კვლევის სათაური: მოტივაციის პრობლემები ქარელის წმინდა გიორგი მთაწმინდელის სახელობის გიმნაზიის მე-11 კლასში

ავტორი: ა(ა)იპ ურბნისისა და რუისის ეპარქიის ქარელის წმინდა გიორგი მთაწმინდელის სახელობის გინაზიის ბიოლოგიის მასწავლებელი ნინო კარელიძე

თანაავტორი: ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი თეონა ბაქრაძე

ლინკი:

კვლევის სათაური: დისციპლინური დარღვევები გაკვეთილზე და ინდივიდუალური ფსიქოლოგიის კონცეფციების გამოყენების ეფექტურობა მათ შესამცირებლად / აღმოსაფხვრელად

ავტორი: ანა კობახიძე - ა(ა)იპ საქართველოს საპატრიარქოს ურბნისისა და რუისის ეპარქიის ქარელის წმინდა გიორგი მთაწმინდელის სახელობის გიმნაზიის გერმანული ენის უფროსი მასწავლებელი, ფასილიტატორი

თანაავტორი: ნანა კობახიძე - ა(ა)იპ საქართველოს საპატრიარქოს ურბნისისა და რუისის ეპარქიის ქარელის წმინდა გიორგი მთაწმინდელის სახელობის გიმნაზიის მედავითნეობის უფროსი მასწავლებელი, სამიზნე კლასის დამრიგებელი, რექტორის მოადგილე სასწავლო-აღმზრდელობით დარგში

ლინკი:

კვლევის სათაური: დისციპლინური დარღვევები გაკვეთილზე და ინდივიდუალური ფსიქოლოგიის კონცეფციების გამოყენების ეფექტურობა მათ შესამცირებლად / აღმოსაფხვრელად

ავტორი: ნანა კობახიძე - ა(ა)იპ საქართველოს საპატრიარქოს ურბნისისა და რუისის ეპარქიის ქარელის წმინდა გიორგი მთაწმინდელის სახელობის გიმნაზიის მედავითნეობის უფროსი მასწავლებელი, სამიზნე კლასის დამრიგებელი, რექტორის მოადგილე სასწავლო-აღმზრდელობით დარგში

თანაავტორი: ანა კობახიძე - ა(ა)იპ საქართველოს საპატრიარქოს ურბნისისა და რუისის ეპარქიის ქარელის წმინდა გიორგი მთაწმინდელის სახელობის გიმნაზიის გერმანული ენის უფროსი მასწავლებელი, ფასილიტატორი

ლინკი:

კვლევის სათაური: მოტივაციის ამაღლებისა და ჩართულობის ხარისხის გაუმჯობესების გზების კვლევა დაბალი აკადემიური მოსწრების მქონე მოსწავლეებში

ავტორი: ა(ა)იპ საქართველოს საპატრიარქოს ურბნისისა და რუისის ეპარქიის ქარელის წმინდა გიორგი მთაწმინდელის სახელობის გიმნაზიის ინგლისური ენის მასწავლებელი ნინო კალანდარიშვილი

თანაავტორი: ა(ა)იპ საქართველოს საპატრიარქოს ურბნისისა და რუისის ეპარქიის ქარელის წმინდა გიორგი მთაწმინდელის სახელობის გიმნაზიის ისტორიის მასწავლებელი ნინო ონიაშვილი

ლინკი:

კვლევის სათაური: მოტივაციის ამაღლებისა და ჩართულობის ხარისხის გაუმჯობესების გზების კვლევა დაბალი აკადემიური მოსწრების მქონე მოსწავლეებში

ავტორი: ა(ა)იპ საქართველოს საპატრიარქოს ურბნისისა და რუისის ეპარქიის ქარელის წმინდა გიორგი მთაწმინდელის სახელობის გიმნაზიის ისტორიის მასწავლებელი ნინო ონიაშვილი

თანაავტორი: ა(ა)იპ საქართველოს საპატრიარქოს ურბნისისა და რუისის ეპარქიის ქარელის წმინდა გიორგი მთაწმინდელის სახელობის გიმნაზიის ინგლისური ენის მასწავლებელი ნინო კალანდარიშვილი

ლინკი:

კვლევის სათაური: კლასგარეშე ლიტერატურის კითხვასთან დაკავშირებული პრობლემები და აღმოფხვრის გზები დაწყებითი საფეხურის ბოლო კლასში

ავტორი: ა(ა)იპ საქართველოს საპატრიარქოს ურბნისისა და რუისის ეპარქიის ქარელის წმინდა გიორგი მთაწმინდელის სახელობის გიმნაზიის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი ზეინარ ზურაბაშვილი

ლინკი:

კვლევის სათაური: როგორ გავზარდოთ მოსწავლეთა საგაკვეთილო ჩართულობა და აკადემიური მოსწრება მე-7 კლასის ისტორიის გაკვეთილებზე დიფერენცირებული სწავლების მიდგომებით

ავტორი: ა(ა)იპ საქართველოს საპატრიარქოს ურბნისისა და რუისის ეპარქიის ქარელის წმინდა გიორგი მთაწმინდელის სახელობის გიმნაზიის ისტორიის მასწავლებელი რუსუდან გოგინაშვილი

ლინკი:

კვლევის სათაური: ტექსტის გაგება-გააზრების პრობლემის კვლევა დაწყებით საფეხურზე ინგლისურ ენაში. (მე 3 კლასი)

ავტორი: ა(ა)იპ საქართველოს საპატრიარქოს ურბნისისა და რუისის ეპარქიის ქარელის წმინდა გიორგი მთაწმინდელის სახელობის გიმნაზიის ინგლისური ენის მასწავლებელი მანანა ბაშინჯაღელი

ლინკი:






105 views0 comments
bottom of page